Nederlands kanaal

Het plaatsen van jouw berichten in de Engelse taal op de gebruikelijke kanalen van dit forum zal resulteren in meer reacties omdat er meer Engelstaligen zijn. Omdat we echter weten dat dit in sommige gevallen niet mogelijk is, hebben we dit Nederlands kanaal geopend.

Hint:
Better would be to change the word ‘gefaciliteerd’ to ‘geopend’.

gefaciliteerd is google translation I guess. :wink:

No, actually it’s not. Done by a native Dutch speaker but I’m happy to change it.

A very good initative. Een goed initiatief.

Leuk. In ben eigenlijk wel heel benieuwd hoeveel RS/Xojo ontwikkelaars in NL actief zijn.

Ik zou dat ook wel eens willen weten en wie dit aparte kanaal aangevraagd heeft en met welk doel.
Ik denk niet dat het verstandig is om de aandacht te versnipperen.

Er is in elk geval t weinig aandacht voor Xojo in Nederland. Ik heb wat berichten gestuurd naar sites als Onemorething etc., maar geen reacties gekregen. Jammer, want Xojo is een fantastisch alternatief voor Xcode (ik richt mij op de Mac) en er zijn veel teleurgestelde Xcode gebruikers…

Een NL kanaal is zeker welkom! We weet krijgen we hierdoor nog eens een echte gebruikersgroep in ons landje :slight_smile:

Ik ben benieuwd of er veel gebruikers in Nederland zijn. Altijd handig om te weten als ik nog eens een programmeur nodig heb.

At your service… mijn website

Zeg dat wel! xinfinite.nl

Nog een Nederlandse gebruiker hier. Ikzelf gebruik het forum echter liever in het Engels, Ivm “exposure”.

Hier nog een Nederlandse Xojo programmeur.
Sondervan Automatisering

http://www.realdutch.info

De officieele nl gebruikersgroep.
Binnenkort nieuwe pagina.

Trust me Dana … that is not a good Dutch word/sentence! Ask anyone here speaking/reading dutch.
The word ‘gefaciliteerd’ is a very very very uncommon word no-one actually uses. Even the spell-correction doesn’t know this word. :slight_smile:

Telt een Belg ook mee? :wink:

Een Belg telt voor twee! :smiley:

Dat is dan al genoeg gewicht voor vier, aangezien ik ook een Belg ben :slight_smile:

Gelukkig zijn er ook wat lichtgewicht Hollanders…

Al jaren xojo gebruiker en best tevreden over de mogelijkheden.
http://www.censys.nl